UTF

Nick Demou (enLogic) ndemou at enlogic.gr
Wed Jan 4 17:36:47 EET 2006

m6s wrote:
> Τι γίνεται επιτέλους με τις ελληνικές γραμματοσειρές;
> Ειμαι με τον thunderbird, και ολο αναγκάζομαι να πηγαινω στο μενού και
> να αλλάζω την κωδικοσελίδα utf->iso, ή iso->utf!
> Υπάρχει καποια ρύθμιση να αναγνωρίζει αυτόματα την κωδικοσελίδα;

γίνεται αυτόματα εκτός αν το απενεργοποιήσεις από το option "Apply
default to all messages (ignore character encoding specified by MIME
header)" στην καρτέλα Fonts & Languages των Preferences.  (φυσικά το
αυτόματα βασίζεται στο ότι το πρόγραμμα αληλογραφίας του αποστολέα θα
κάνει σωστά τη δουλειά του αλλά αυτό συνήθως το καταφέρνουν)

> Αλλιώς αποφασίστε επιτέλους! utf ή iso!

μα *έχουν* αποφασίσει! Οι μισοί θέλουν utf και οι άλλοι μισοί iso