UTF

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Jan 4 14:08:36 EET 2006

On 2006-01-04 13:49, Antonios Christofides <anthony at itia.ntua.gr> wrote:
> Αν το πρόβλημα αυτό εμφανίζεται σε windows, όπως καταλαβαίνω, τότε
> θεωρητικά είσαι σε λάθος mailing list.

Οπως είπε, πολύ ευγενικά, κι ο Αντώνης, επειδή δουλεύεις σε Windows
είσαι σίγουρα στη λάθος λίστα.  Αυτό που περιγράφεις μοιάζει να είναι
bug, αλλά πριν αρχίσουμε να κράζουμε "bug! bug! βρήκα bug!" καλό είναι
να δοκιμάσεις τουλάχιστον τα εξής:

    - Πάρε ένα αντίγραφο από το Firefox profile σου σε ασφαλές μέρος.
    - Σβήσε το Firefox profile σου.
    - Δημιούργησε ένα νέο.
    - ΜΗΝ ΠΕΙΡΑΞΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΡΥΘΜΙΣΗ.
    - Εξακολουθεί να υπάρχει το ίδιο πρόβλημα;