UTF

Antonios Christofides anthony at itia.ntua.gr
Wed Jan 4 13:49:01 EET 2006

m6s wrote:
> Ακριβώς αλλαζω τα μηνύματα και δεν αλλάζει αυτόματα η ρύθμιση. Το παρατηρώ
> και στον firefox. Εχω την 1.0.7 σε thunder, 1.5 firefox...

Αν το πρόβλημα αυτό εμφανίζεται σε windows, όπως καταλαβαίνω, τότε
θεωρητικά είσαι σε λάθος mailing list.  Πάντως δεν μου έχει τύχει
ποτέ σε κανένα λειτουργικό σύστημα.  Αν δεν βρεις άλλη λύση, ίσως
βοηθήσει να διαγράψεις το user configuration εντελώς (δηλ. το
$HOME/.thunderbird ή όποια είναι η αντίστοιχη directory στο
λειτουργικό σου) και να αφήσεις το thunderbird να το ξανασάξει
(προσοχή μήπως μέσα στο directory υπάρχουν και τα email).

Επίσης, η προηγούμενη απάντηση που έστειλα μού γύρισε πίσω (πήγε μόνο
στη λίστα), έλεξγε το email address σου.