(K)ubuntu usplash

DJ Art djart at linux.gr
Wed Jan 4 12:12:33 EET 2006

On Wednesday 04 January 2006 09:45, Antonios Christofides wrote:
> 'jour.
>
> Έκανα το λάθο να εγκαταστήσω ubuntu από DVD, που απ' ό,τι καταλαβαίνω
> είναι ένα ubuntu+kubuntu+edubuntu τρία σε ένα, και ξεκίνησε ως
> edubuntu.  Κατάφερα απεκαθιστώντας κάτι πακέτα (βασικά νομίζω το
> edubuntu-desktop) να το κάνω ubuntu, και το μοναδικό (διακοσμητικό)
> πρόβλημα που έχω τώρα είναι πως όταν το σύστημα μπουτάρει βγάζει το
> usplash του kubuntu αντί του ubuntu.  Πώς μπορεί να γίνει ubuntu;
> Δοκίμασα αρκετά να παίξω με uninstall & reconfigure πακέτων usplash &
> artwork, αλλά χωρίς να τα καταφέρω.

Δές που δείχνει το /etc/alternatives/usplash-artwork.so

Σε ένα kubuntu κανονικά θα δείχνει
στο /usr/lib/usplash/kubuntu-splash.so, το οποίο ανήκει στο πακέτο
kubuntu-artwork-usplash.

Αν σε σένα είναι διαφορετικά αυτά, βρές ποιό πακέτο είναι εγκατεστημένο
στη θέση του και αντικατέστησέ το με το προαναφερθέν ...

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?