(K)ubuntu usplash

Antonios Christofides anthony at itia.ntua.gr
Wed Jan 4 09:45:56 EET 2006

'jour.

Έκανα το λάθο να εγκαταστήσω ubuntu από DVD, που απ' ό,τι καταλαβαίνω
είναι ένα ubuntu+kubuntu+edubuntu τρία σε ένα, και ξεκίνησε ως
edubuntu.  Κατάφερα απεκαθιστώντας κάτι πακέτα (βασικά νομίζω το
edubuntu-desktop) να το κάνω ubuntu, και το μοναδικό (διακοσμητικό)
πρόβλημα που έχω τώρα είναι πως όταν το σύστημα μπουτάρει βγάζει το
usplash του kubuntu αντί του ubuntu.  Πώς μπορεί να γίνει ubuntu;
Δοκίμασα αρκετά να παίξω με uninstall & reconfigure πακέτων usplash &
artwork, αλλά χωρίς να τα καταφέρω.