Ellhnika kai kwdikopoihsh xarakthrwn

Theodore Lytras aspirin at myrealbox.com
Tue Feb 21 18:44:26 EET 2006

Εγώ πάντως με SuSE 10 βλέπω κανονικά ελληνικά ονόματα αρχείων στα dvd.
Η σχετική γραμμή στο /etc/fstab είναι έτσι:

/dev/dvd             /media/dvd           subfs      noauto,fs=cdfss,ro,procuid,nosuid,nodev,exec,iocharset=utf8 0 0

Έχεις τις ίδιες ρυθμίσεις?

Θοδωρής

------
Στις Monday 20 February 2006 23:42, ο/η Nikos Kanellopoulos έγραψε: