Ellhnika kai kwdikopoihsh xarakthrwn

Nikos Kanellopoulos kanellopoulos.nikos at gmail.com
Mon Feb 20 23:42:14 EET 2006

Λίγη βοήθεια παρακαλώ, γιατί έχω μπλέξει τα μπούτια μου!

Επανεγκατέστησα το σύστημα και μετά από το format πήγα να
επαναφέρω τα αρχεία μου, ώσπου έφτασα στο DVD με τα mp3...
Όποια παράμετρο και να έδινα στο mount, αντί για τα ελληνικά
ονόματα αρχείων, έβλεπα τετραγωνάκια (κάτι σαν δύο αγκύλες: []).

Απελπισία, και πριν αρχίσω να γράφω σκριπτάκια για να διαβάσω
το ID3 Tag και να διορθώσω τα ονόματα (τα περισσότερα tag ήταν greeklish),
σκέφτηκα να δοκιμάσω και με τα ακατανόμαστα (έκδοση XP).

Και έγινε το θαύμα, μια χαρά τα ελληνικά ονόματα στο DVD, αλλά
και στο σκληρό, oπου είχα αντιγράψει ήδη τα αρχεια από το Linux.
Κάνω reboot στο SuSE, και να 'σου τα ονόματα μια χαρά κι εκεί,
χωρίς να πειράξω τίποτα !!
Τί στο διάολο γίνεται;
Στο DVD πάντως, τετραγωνάκια σταθερά...

Αυτή τη στιγμη έχω:
nk at zagori: ~ $ locale
LANG=en_US.UTF-8
LC_CTYPE=el_GR.UTF-8
LC_NUMERIC="en_US.UTF-8"
LC_TIME="en_US.UTF-8"
LC_COLLATE=el_GR.UTF-8
LC_MONETARY="en_US.UTF-8"
LC_MESSAGES="en_US.UTF-8"
LC_PAPER="en_US.UTF-8"
LC_NAME="en_US.UTF-8"
LC_ADDRESS="en_US.UTF-8"
LC_TELEPHONE="en_US.UTF-8"
LC_MEASUREMENT="en_US.UTF-8"
LC_IDENTIFICATION="en_US.UTF-8"
LC_ALL=

Έχω ένα partition με fat32 που θέλω να το βλέπω και από windows.
Λέω να το γυρίσω σε en_US και el_GR.ISO8859-7 (έτσι νομίζω το είχα
πριν το format).

Τί προτείνετε; Γιατί έχω πρόβλημα με το DVD; (ISO9660 με Rockridge και Joliet)