Γραμμική Β και άλλα περίεργα (was: Re: προβλήματα με τα ελληνικά)

Πιστιόλης Κωνσταντίνος pistiolis at ts.sch.gr
Wed Feb 22 00:50:23 EET 2006

Την Tue, 21 Feb 2006 23:26:59 +0200,ο(η) Alexandros Diamantidis
<adia at hellug.gr> έγραψε/wrote:

> * Πιστιόλης Κωνσταντίνος [2006-02-21 18:12]:

> Χμμμ... Δεν ξέρω αν το λες σοβαρά, αλλά αν το ζητήσουμε αυτό θα γελάνε
Σου φαίνεται να έκανα σοβαρή πρόταση ρε Αλέξανδρε;
Εννοείται ότι δεν έχει κανένα νόημα να προσθέσουμε τόσα νεκρά σύμβολα,
αλλά ακόμα κι αν έπρεπε δε θα κάναμε άνω κάτω τα X για να βάλουμε
υποστήριξη για μια νεκρή γλώσσα, δε νομίζω να χρειάζεται να γράφονται
πάνω από 10 λέξεις το χρόνο σε όλον τον κόσμο.....
> μαζί μας. Πρώτα-πρώτα, δεν είναι απαραίτητο να έχεις dead_alpha,
> dead_beta κλπ - μπορείς να βάλεις και κανονικά keysym στα αρχεία
> Compose. Επιπλέον, με το scim (και συγκεκριμένα με το scim-tables)
> μπορεί να γίνει ακόμα καλύτερη δουλεια.

Δεν έχει νόημα.
Αυτό που ίσως να είχε χρησιμότητα θα ήταν ένας τρόπος για να
γράφει κανείς βυζαντινή μουσική, αλλά και πάλι ξεφεύγει από το
χώρο του input server, αφού ένα μουσικό κείμενο δεν είναι μια
απλή ακολουθία χαρακτήρων, αλλά χρειάζεται οπωσδήποτε ένα πολύ
πιο περίπλοκο format.
Δηλαδή, απλά χρειάζεται πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένων βυζαντινής
(ίσως και να υπάρχει για λίνουξ, δεν ξέρω)

Όχι δα. Αρκετούς μπελάδες έχουμε με νέα και αρχαία ελληνικά!

> Το πιο δύσκολο είναι να βρούμε πώς είναι καλύτερα να δουλεύει το
> πληκτρολόγιο αυτό. Ξέρεις κανέναν που να χρειάζεται να γράψει μεγάλα
> κείμενα σε Γραμμική Β να τον ρωτήσουμε; Εγώ να πω την αλήθεια, πέρα από
> το ότι είναι συλλαβικό, δεν ξέρω πώς ακριβώς δουλεύει το σύστημα - με
> μια γρήγορη αναζήτηση, βρήκα την παρακάτω σελίδα...
>
> http://www.ancientscripts.com/linearb.html
>
> ...από την οποία συμπεραίνω ότι τα πράγματα είναι δύσκολα.

Αν ντε και καλά θέλουμε να κάνουμε το linux να υπερτερεί ΚΑΙ σε αυτόν τον
τομέα, άντε, θα σου φτιάξω κανένα γραφικό πληκτρολόγιο...

Υπάρχει ένα, gok νομίζω το λένε, αλλά και ο πίνακας χαρακτήρων του gnome
μια χαρά είναι

Κώστας