Γραμμική Β και άλλα περίεργα (was: Re: προβλήματα με τα ελληνικά)

Alexandros Diamantidis adia at hellug.gr
Tue Feb 21 23:26:59 EET 2006

* Πιστιόλης Κωνσταντίνος [2006-02-21 18:12]:

> Τότε να κάνουμε όλα τα σύμφωνα νεκρά πλήτρα. Να μιλήσουμε στους
> developers της xlib για να προσθέσουν
> dead_beta, dead_gamma, dead_delta κλπ.

Χμμμ... Δεν ξέρω αν το λες σοβαρά, αλλά αν το ζητήσουμε αυτό θα γελάνε
μαζί μας. Πρώτα-πρώτα, δεν είναι απαραίτητο να έχεις dead_alpha,
dead_beta κλπ - μπορείς να βάλεις και κανονικά keysym στα αρχεία
Compose. Επιπλέον, με το scim (και συγκεκριμένα με το scim-tables)
μπορεί να γίνει ακόμα καλύτερη δουλεια.

Το πιο δύσκολο είναι να βρούμε πώς είναι καλύτερα να δουλεύει το
πληκτρολόγιο αυτό. Ξέρεις κανέναν που να χρειάζεται να γράψει μεγάλα
κείμενα σε Γραμμική Β να τον ρωτήσουμε; Εγώ να πω την αλήθεια, πέρα από
το ότι είναι συλλαβικό, δεν ξέρω πώς ακριβώς δουλεύει το σύστημα - με
μια γρήγορη αναζήτηση, βρήκα την παρακάτω σελίδα...

http://www.ancientscripts.com/linearb.html

...από την οποία συμπεραίνω ότι τα πράγματα είναι δύσκολα.

Ίσως πρέπει να ξεκινήσουμε μαθαίνοντας Μυκηναϊκά Ελληνικά ;-)

𐀀𐀩𐀏𐀭𐀈𐀫

Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia at hellug.gr