alsa on 2.6.13

Vivia Nikolaidou vivia at ee.auth.gr
Fri Feb 17 15:11:55 EET 2006

Το μόνο που έχω κάνει (σε 3 διαφορετικούς υπολογιστές με slack και
διάφορους πυρήνες 2.6, και τον 2.6.13) ήταν απλώς να κάνω compile τα
modules της ALSA καθώς και το snd-intel8x0 (Intel/SiS/nVidia/AMD/ALi AC97
Controller). Φορτώνεις τα modules, κάνεις unmute τον ήχο και είσαι ΟΚ.
Ούτε alsaconf ούτε τίποτα...

... έχεις βάλει alsa-drivers για 2.6; Δεν είναι ήδη στον πυρήνα; Αν έβαλες
κάτι εξωτερικό, δοκίμασε με αυτό που είναι ήδη μέσα στον πυρήνα....