alsa on 2.6.13

comzeradd nikos at hellug.gr
Fri Feb 17 13:52:23 EET 2006

προσπαθώ να βάλω τον 2.6.13 σε slackware, έχω μείνει ακόμα στους 2.4

ακολουθώντας τις γνωστές και τις οδηγίες για το initrd που δίνει κι η
slackware, όλα φαίνεται να δουλεύουν μια χαρά εκτός από ένα: την κάρτα ήχου...

κι επειδή το ίδιο πράγμα συμβαίνει σε δύο διαφορετικούς υπολογιστές (με δύο
διαφορετικές κάρτες ήχου) υποψιάζομαι πως κάτι δεν κάνω καλά.

το alsaconf τις βρίσκει κανονικά, αλλά όταν τρέχω μετά το alsamixer παίρνω:

alsamixer: function snd_ctl_open failed to open for default: No such file or
directory

εννοείται πως έχω βάλει το alsa-drivers για 2.6, άλλωστε όπως προείπα το
alsaconf τις βρίσκει της κάρτες (intel ac97, c-media) και φορτώνει κανονικά τα
modules.

-------
c  o  m  z  e  r  a  d  d
url: http://comzeradd.chimeres.gr/