telnet exit

Stella Korakaki skor at hellug.gr
Tue Feb 14 22:26:49 EET 2006

> Είναι 'builtin' εντολή του shell:
>
>     $ /bin/tcsh
>     > which exit
>     exit: shell built-in command.
>
>     $ bash
>     bash-3.00$ type exit
>     exit is a shell builtin

> Θα εκτελεστεί μόνο αν ο χρήστης ζητήσει ΡΗΤΑ με pathname το
> /usr/bin/exit ή αν τρέξει κάτι σαν:
>
>     $ \exit
>
> Που λέει, π.χ. στο bash, να κοιτάξει πραγματικά στο PATH για κάποιο
> 'exit' binary, κι όχι στα aliases ή τα builtin commands.

> Εδώ σ' έχασα.

Οκ κι εγω μ'εχασα.

Παμε απο την αρχη...

καταρχην:
kors at neo:~$ echo $SHELL
/bin/bash
kors at neo:~$ which exit
kors at neo:~$ /bin/csh
neo:~> which exit
exit: εσωτερική εντολή του shell.
Αυτο μου δειχνει οτι το bash δεν ξερει τι θα πει exit ενω το csh/tcsh
 το θεωρεί δικιά του εντολή.

Οκ ας το αφησουμε αυτο
.
Ειμαι λοιπον σ'ενα shell πχ csh.  Οταν πατάτω exit... τί εχει
μεγαλύτερη προτεραιώτητα?
- Να ψάξει στο path μου να βρει μια εντολή exit που δε μας νοιαζει τι
κανει ... μπορεί να παίζει κι ενα τραγουδι? (χλωμο)
- Να εκτελέσει την build in εντολη exit του csh? Ας πουμε αν πειράζω
την buildin exit κανει οτιδηποτε?
ή οταν βλέπει exit το πρώτο  πράγμα
που κάνει ειναι να το στέλνει απλα πχ στο telnet/ssh απο το οποιο
κσεκινησα το shell στο οποιο βρισκομαι?
ή οταν παταω exit ειναι απλα exit και ποιος ειναι υπεύθυνος γι'αυτό?

ουφ μπερδευετηκα βραδιατικα.