telnet exit

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Feb 14 21:59:55 EET 2006

On 2006-02-14 21:28, Stella Korakaki <skor at hellug.gr> wrote:
> Γενικότερα χρησιμοποιω την exit οταν θελω να ξαναγίνω απλός χρήστης
> μετά απο su ή να κλείνω το Eterm.

Ή όταν θες να τερματίσει το τρέχον 'shell'.

> Στο man bash, man csh ειδα οτι δεν υπάρχουν συναρτήσεις exit.

Δεν είναι συνάρτηση, γι αυτό.

> Που ακριβώς βρίσκεται αυτη η exit και εκτελείται?

Είναι 'builtin' εντολή του shell:

    $ /bin/tcsh
    > which exit
    exit: shell built-in command.

    $ bash
    bash-3.00$ type exit
    exit is a shell builtin

> Αν υποθέσουμε οτι φτιάξω ενα script που κανει ασχετα εστω ενα echo
> "hello world" ...  κι αυτο υπαρχει πχ στο /usr/bin/exit κι ειναι
> εκτελεσιμο απο ολους...

Θα εκτελεστεί μόνο αν ο χρήστης ζητήσει ΡΗΤΑ με pathname το
/usr/bin/exit ή αν τρέξει κάτι σαν:

    $ \exit

Που λέει, π.χ. στο bash, να κοιτάξει πραγματικά στο PATH για κάποιο
'exit' binary, κι όχι στα aliases ή τα builtin commands.

> Γιατι οταν πατάω exit απλα να φευγω απο το login shell που είμαι και
> να μη βλεπω ενα hello world ?

Εδώ σ' έχασα.