BSD & Linux code exchange? [ was Re: Sockets στην C/C++ ]

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Feb 14 05:50:10 EET 2006

On 2006-02-14 02:02, Nikos Kanellopoulos <kanellopoulos.nikos at gmail.com> wrote:
> Πάντως για το netcat ειδικά, υποτίθεται ότι την αρχική έκδοση του 1995
> την έγραψε κάποιος hobbit που κανείς δεν γνωρίζει ποιος είναι...

Πιθανόν.  Δεν με ενδιαφέρει τόσο πολύ προσωπικά ποιός ήταν ο πρώτος που
έγραψε τη netcat.  Κι είναι *ΠΟΛΥ* άσχετο με το πραγματικό θέμα του
αρχικού post, που ήταν ``θέλω να δω παραδείγματα από networking κώδικα
με sockets''.

> Οπότε εγώ θα προτιμούσα να μην μιλάω για copyright του netcat.

Κι εγώ έχω καλύτερα πράγματα να κάνω.  Οπότε, αν ο ``William Wallace''
θέλει, μπορεί να βρει στο cvsweb.freebsd.org και στα άλλα open source
sites όσο κώδικα θέλει να διαβάσει, και είμαστε εντάξει :)