Re: BSD & Linux code exchange? [ was Re: Sockets στην C/C++ ]

Nikos Kanellopoulos kanellopoulos.nikos at gmail.com
Tue Feb 14 02:02:07 EET 2006

On 2/13/06, Panagiotis Atmatzidis <p.atmatzidis at gmail.com> wrote:

> Καλημέρα,
> Ερώτηση που μου ήρθε διαβάζοντας το post.
> Καλά για οποιοδήποτε πρόγραμμα ακόμη και το netcat [1] & [2] υπάρχει
> κώδικας της GNU/GPL και κώδικας under BSD license??? Το ένα copyright το
> έχει ο Giovanni Giacobbi 2002 (#@$%#$^@! Ιταλοί είστε παντού χωμένοι!)
> και το άλλο του Eric Jackson  2001!
> Αυτά τα κομμάτια κώδικα προέρχονται από ένα "κοινό" σημείο π.χ. `an 80's
> or 70's unix system developed by someone like at&t`? Η θεωρητικά τα
> γράψανε from scratch οι δύο developers για να αποφύγουν τυχόν προβλήματα
> [...]

Πάντως για το netcat ειδικά, υποτίθεται ότι την αρχική έκδοση του 1995
την έγραψε κάποιος hobbit που κανείς δεν γνωρίζει ποιος είναι...

Μετά διάφοροι (π.χ. GNU) έκαναν την δική τους υλοποίηση, κυρίως για να
την κυκλοφορήσουν με την δική τους άδεια. Γιατί η έκδοση του hobbit
ήταν του στυλ "παρτε
την και κάντε την ό,τι θέλετε", άρα δεν ταίριαζε στο FSF. Σωστά;

Οπότε εγώ θα προτιμούσα να μην μιλάω για copyright του netcat.