BSD & Linux code exchange? [ was Re: Sockets στην C/C++ ]

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Feb 13 15:07:11 EET 2006

On 2006-02-13 14:57, Panagiotis Atmatzidis <p.atmatzidis at gmail.com> wrote:

> Καλημέρα,
> Ερώτηση που μου ήρθε διαβάζοντας το post.
>

> Καλά για οποιοδήποτε πρόγραμμα ακόμη και το netcat [1] & [2]
> υπάρχει κώδικας της GNU/GPL και κώδικας under BSD license???
> Το ένα copyright το έχει ο Giovanni Giacobbi 2002 (#@$%#$^@!
> Ιταλοί είστε παντού χωμένοι!)  και το άλλο του Eric Jackson
> 2001!
>
> Αυτά τα κομμάτια κώδικα προέρχονται από ένα "κοινό" σημείο
> π.χ. `an 80's or 70's unix system developed by someone like
> at&t`? Η θεωρητικά τα γράψανε from scratch οι δύο developers
> [...]

Είναι ηλίθιο να γράφει GPL editor το team του Emacs, τη στιγμή
που υπάρχει το notepad?  Φυσικά και όχι.

Κάθε license εξυπηρετεί κάποιο δικό του σκοπό.

Το BSD-licensed netcat είναι διαθέσιμο με διαφορετικούς όρους από
το GPL αντίστοιχο, οπότε μπορεί να το χρησιμοποιήσει κάποιος
ακόμη και σε non-free BSD-derived προϊόντα.

Δε βλέπω κάτι ηλίθιο σε αυτό.