BSD & Linux code exchange? [ was Re: Sockets στην C/C++ ]

Panagiotis Atmatzidis p.atmatzidis at gmail.com
Mon Feb 13 14:57:55 EET 2006

 > Giorgos Keramidas wrote:
> [...]
> Σε open source εφαρμογές, θα βρεις έτοιμα παραδείγματα.  Για
> παράδειγμα, μπορείς να διαβάσεις τον κώδικα μιας πλήρους
> εφαρμογής με χρήση sockets, της `netcat', εδώ:
>
>     http://www.freebsd.org/cgi/cvsweb.cgi/src/contrib/netcat/
>
> Καλό διάβασμα :)

Καλημέρα,
Ερώτηση που μου ήρθε διαβάζοντας το post.
Καλά για οποιοδήποτε πρόγραμμα ακόμη και το netcat [1] & [2] υπάρχει
κώδικας της GNU/GPL και κώδικας under BSD license??? Το ένα copyright το
έχει ο Giovanni Giacobbi 2002 (#@$%#$^@! Ιταλοί είστε παντού χωμένοι!)
και το άλλο του Eric Jackson  2001!
Αυτά τα κομμάτια κώδικα προέρχονται από ένα "κοινό" σημείο π.χ. `an 80's
or 70's unix system developed by someone like at&t`? Η θεωρητικά τα
γράψανε from scratch οι δύο developers για να αποφύγουν τυχόν προβλήματα
άδειας? Δεν είναι ηλίθιο κάτι τέτοιο για τόσο *απλές* εφαρμογές?

[1]
http://cvs.sourceforge.net/viewcvs.py/netcat/netcat/src/misc.c?rev=1.38&view=markup
[2]
http://www.freebsd.org/cgi/cvsweb.cgi/src/contrib/netcat/netcat.c?rev=1.3.2.1&content-type=text/x-cvswebmarkup&only_with_tag=RELENG_5_4_BP