Ερωτήσεις σχετικά με εγκατάσταση debian

Πιστιόλης Κωνσταντίνος pistiolis at ts.sch.gr
Mon Feb 13 13:56:53 EET 2006

Την Mon, 13 Feb 2006 13:30:42 +0200,ο(η) Christos Ricudis
<ricudis at komodino.itc.auth.gr> έγραψε:

> Nai, kai sta dyo. Se parallhlh egkatastash KDE 3.x apo th dianomh sou,
> kai ksexwrisths
> egkatastashs KDE (to diko mou brisketai sto /usr/local/kde-3.5.1)
> pi8anotata na prokypsoun
> orismena problhmata me dependencies kai broken interfaces se biblio8hkes
> otan 8a pas na
> xrhsimopoihseis 3rd-party K-software, alla den einai toso enoxlhtika.

Αν κατάλαβα καλά η δουλειά μετατοπίζεται στη ρύθμιση του autoconf, ώστε
ούτε να σου σβήσει τίποτε η εγκατάσταση, και να συνεργάζεται και με τις
υπόλοιπες
βιβλιοθήκες. Θα πρέπει όμως και το εγκαθιστούμενο πρόγραμμα να δέχεται
ρυθμίσεις
του στύλ $KDE_BASEPATH=/usr/local/kde-3.5.1 έτσι δεν είναι;

Αν μπορείς να τα βάλεις όλα σε ξεχωριστό root tree κάτω από το
/usr/local/XXX/[bin|usr|etc|...] καλό μου ακούγεται.

Κώστας