Ερωτήσεις σχετικά με εγκατάσταση debian

Michael Iatrou iatrou at serverhive.com
Mon Feb 13 13:30:05 EET 2006

When the date was Monday 13 February 2006 13:17, Πιστιόλης Κωνσταντίνος wrote:

> Ψιλοάεσχετο, μια ερώτηση για το debian...
> Αν υποθέσουμε ότι κατεβάζει τη cvs έκδοση από ένα τόσο μεγάλο project,
> τη μεταγλωττίζει και την εγκαθιστά χωρίς τη βοήθεια του apt (make install)
> 1. αναμένεται να δουλέψει (χωρίς να χρειαστεί 1 μηνός διάβασμα manuals);
> 2. το apt θα συνεχίσει να λειτουργεί κανονικά;

Τι, θες να κάνεις το Debian Gentoo; Η ιδέα είναι εξαιρετικά κακή! Κάτι τέτοιο
γίνεται αλλά θέλει και πολύ χρόνο και κάποιες γνώσεις.

> Με άλλα λόγια, το apt συνεργάζεται με το παλιό καλό "make install";

Υπάρχει το checkinstall που φτιάχνει deb πακέτα τα οποία μπορείς στη συνέχεια
να εγκαταστήσεις με τον Debian-way.

> Ρωτάω γιατί χρειάζομαι κάτι τέτοιο, αλλά μέχρι τώρα αντί να πειράζω το
> σύστημά μου έχω ένα slackware σε vmware για τέτοιες δουλειές.

BTW, το checkinstall υπάρχει και για Slackware, για να μη κάνεις το σύστημα
μπάχαλο!

--
 Michael Iatrou