Ερωτήσεις σχετικά με εγκατάσταση debian

Πιστιόλης Κωνσταντίνος pistiolis at ts.sch.gr
Mon Feb 13 13:17:02 EET 2006

> Οι translators του εκάστοτε project θεωρούνται σχεδόν developers, μπορεί
> να μην κάνουν development, αλλά θεωρείται πως έχουν στοιχειώδεις
> γνώσεις compiling, SVN, (CVS), submitting, merging κλπ κλπ, κοινώς δεν
> τρομάζουν στην ιδέα ότι πρέπει να κάνουν compile το project με το οποίο
> ασχολούνται.
> Όσον αφορά τη διανομή, ψάξτο περισσότερο να δείς ποιά κάνει συχνότερα
> updates στο KDE.
>
> Στο Debian, ακόμη και το unstable, είναι εντελώς χαοτικό το πότε θα
> αξιωθεί να βάλει καινούριο kde. Τώρα αυτή τη στιγμή το unstable έχει το
> [...]
Ψιλοάεσχετο, μια ερώτηση για το debian...
Αν υποθέσουμε ότι κατεβάζει τη cvs έκδοση από ένα τόσο μεγάλο project,
τη μεταγλωττίζει και την εγκαθιστά χωρίς τη βοήθεια του apt (make install)
1. αναμένεται να δουλέψει (χωρίς να χρειαστεί 1 μηνός διάβασμα manuals);
2. το apt θα συνεχίσει να λειτουργεί κανονικά;

Με άλλα λόγια, το apt συνεργάζεται με το παλιό καλό "make install";

Ρωτάω γιατί χρειάζομαι κάτι τέτοιο, αλλά μέχρι τώρα αντί να πειράζω το
σύστημά μου έχω ένα slackware σε vmware για τέτοιες δουλειές.

Κώστας