Otenet blocks incoming connections at port 80?

Πιστιόλης Κωνσταντίνος pistiolis at ts.sch.gr
Sat Feb 11 12:52:12 EET 2006

Την Sat, 11 Feb 2006 12:04:51 +0200,ο(η) Panagiotis Atmatzidis

> Τηλεφώνησα στην τεχνική υποστήριξη τους είπα ότι το πρόβλημα, μου
> απάντησαν ότι κάτι τέτοια *πραγματάκια* (block incomding ports) γίνονται
> είτε για εμπορικούς λόγους είτε για ασφάλεια. (Εμπορικούς λόγους?) Τέλος
> πάντων το παραβλέπω δεν έχω όρεξη για συζήτηση. Μετά από 5 λεπτά
> ξαναβγαίνει και μου λέει ότι δεν μπορεί να βρει *πληροφορίες* γιατί
> είναι Σάββατο να πάρω από δευτέρα αλλά από αυτό που ξέρει είναι για
> εμπορικούς λόγους το μπλοκάρισμα οπότε αν θέλω open port 80 να το γυρίσω
> σε static.

Τι θα πει "εμπορικούς λόγους"; Ότι δηλαδή αν θες να τρέχεις δικτυακές
υπηρεσίες θα πρέπει να τα σκάσεις για να πάρεις στατική διεύθυνση!
Όταν αγόραζες τη σύνδεση σου το είπαν αυτό; Η συμφωνία ήταν πρόσβαση
adsl με δυναμική IP έτσι δεν είναι; ή μήπως έλεγε "προσβαση adsl
σε κάποιες πόρτες μόνο"; Το τι θα κάνεις εσύ με τη σύνδεσή σου είναι
καθαρά δική σου δουλειά κι αυτοί δεν έχουν δικαίωμα ούτε να σου
κόβουν πόρτες, ούτε κάν τη σύνδεση για ένα λεπτό. Μόνο την IP
έχουν δικαίωμα να σου αλλάζουν βάσει dhcp.

Στη θέση σου θα απευθυνόμουν στο ΙΝΚΑ

> Εγώ λέω να το γυρίσω σε Forthnet..
Εγώ λέω αλλάξω τη forthnet με vivodi που έχει δικό της δίκτυο.
Τα έχω πάρει που δεν παίζει το VOIP, ενώ με PSTN έχω και βίντεο,
αργό μεν (0,2 fps) αλλά παίζει. Στη γραμμή εξυπηρέτησής τους μου
είπαν ότι το VOIP παίζει στο δίκτυό τους, αλλά θέλω να μου το
πουν και επίσημα πρώτα.