Otenet blocks incoming connections at port 80?

Panagiotis Atmatzidis p.atmatzidis at gmail.com
Sat Feb 11 12:04:51 EET 2006

Τηλεφώνησα στην τεχνική υποστήριξη τους είπα ότι το πρόβλημα, μου
απάντησαν ότι κάτι τέτοια *πραγματάκια* (block incomding ports) γίνονται
είτε για εμπορικούς λόγους είτε για ασφάλεια. (Εμπορικούς λόγους?) Τέλος
πάντων το παραβλέπω δεν έχω όρεξη για συζήτηση. Μετά από 5 λεπτά
ξαναβγαίνει και μου λέει ότι δεν μπορεί να βρει *πληροφορίες* γιατί
είναι Σάββατο να πάρω από δευτέρα αλλά από αυτό που ξέρει είναι για
εμπορικούς λόγους το μπλοκάρισμα οπότε αν θέλω open port 80 να το γυρίσω
σε static.

Εγώ λέω να το γυρίσω σε Forthnet..