Otenet blocks incoming connections at port 80?

Panagiotis Atmatzidis p.atmatzidis at gmail.com
Fri Feb 10 17:53:05 EET 2006

Καλησπέρα,

Έχουμε κάποιον που δουλεύει στην Οτενετ? Έχω την αίσθηση ότι μπλοκάρανε
τα εισερχόμενα πακέτα στην πόρτα 80. Εδώ και δύο μέρες ο server μου
είναι down, έλεγξα πολλές φορές τον router και τον server για να
σιγουρευτώ ότι δεν έχει αλλάξει κάτι, δύσκολο πράγμα έτσι κι αλλιώς αφού
δεν είχα πειράξει κάτι, κι έχω την αίσθηση ότι η Οτενετ έκλεισε ξαφνικά
τις πόρτες. Στο IRC κι άλλοι χρήστες με Otenet είχαν το ίδιο πρόβλημα,
ξέρει κάποιος περί τίνος πρόκειται?
Έστειλα email αλλά δεν έχω πάρει απάντηση ακόμη. Είχα την αίσθηση ότι
στην Otenet θα πληρώσω κάτι παραπάνω από τους άλλους για να αποφύγω
ακριβώς τέτοιες απρόβλεπτες συμπεριφορές, αλλά τελικά μάλλον είναι για
το τίποτε.