Ευρώ και UTF-8 (ήταν: Re: MS)

Πιστιόλης Κωνσταντίνος pistiolis at ts.sch.gr
Tue Feb 7 16:01:00 EET 2006

Την Tue, 07 Feb 2006 15:07:51 +0200,ο(η) Αλέξανδρος Διαμαντίδης
<adia at hellug.gr> έγραψε:

> * Πιστιόλης Κωνσταντίνος [2006-02-07 01:13]:
>
> Το είχα ξεχάσει τελείως ότι υπάρχει αναβαθμισμένη έκδοση της
> κωδικοποίησης. Η πλάκα είναι ότι την παραπάνω πρόταση την πρόσθεσα εγώ.
> ;-)
>
> http://en.wikipedia.org/w/index.php?title=ISO%2FIEC_8859-7&diff=13348589&oldid=12938601

> Δε μου φαίνεται και τόσο καλή ιδέα... Αν τα μισά προγράμματα
> υποστηρίζουν το νέο πρότυπο και τα άλλα μισά το παλιό, σε πολλούς
> χρήστες μπορεί να εμφανίζονται τετραγωνάκια αντί για ευρώ. Πάντως,
> η GNU libc (και άρα το iconv που περιέχει) υποστηρίζει εδώ και
> [...]

Ε, με το σκεπτικό αυτό θα πρέπει να βγάλουμε την υποστήριξη και από τη
libc.

Τα πράγματα εξελίσσονται, και αφού το υποστηρίζει η glibc πρέπει να
ακολουθήσουν και όλα τα προγράμματα.
Με τη μόνη επιφύλλαξη ίσως να μη το προσθέσουμε ακόμα στο πληκτρολόγιο,
αλλά και πάλι... τα προγράμματα πρέπει να αναβαθμιστούν

> Ορίστε και ένα ευρώ: € - Το mutt που χρησιμοποιώ για την αλληλογραφία
> μου χρησιμοποιεί την iconv, οπότε θα στείλει αυτό το μήνυμα όχι ως UTF-8
> αλλά ως ISO-8859-7. Αναρωτιέμαι τι ποσοστό των εγγεγραμμένων στην l-g-u
> θα το δει σωστά.

Εγώ το βλέπω σωστά και σε όπερα 7.54 και στην 8.51
Παρεμπιπτόντως, η καινούργια όπερα το υποστηρίζει και στέλνει το €
σε iso8859-7 χωρίς πρόβλημα

Κώστας