Ευρώ και UTF-8 (ήταν: Re: MS)

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Tue Feb 7 15:07:51 EET 2006

* Πιστιόλης Κωνσταντίνος [2006-02-07 01:13]:
> Σωστά, εγώ είχα παρανοήσει το άρθρο
> http://en.wikipedia.org/wiki/ISO/IEC_8859-7
> The table in this article shows the updated 2003 version, which adds three
> characters, including the Euro sign.

Το είχα ξεχάσει τελείως ότι υπάρχει αναβαθμισμένη έκδοση της
κωδικοποίησης. Η πλάκα είναι ότι την παραπάνω πρόταση την πρόσθεσα εγώ.
;-)

http://en.wikipedia.org/w/index.php?title=ISO%2FIEC_8859-7&diff=13348589&oldid=12938601

> Μήπως πρέπει να αναβαθμίσουμε κάτι; το πρότυπο συνεχίζει να εξελίσσεται.

Δε μου φαίνεται και τόσο καλή ιδέα... Αν τα μισά προγράμματα
υποστηρίζουν το νέο πρότυπο και τα άλλα μισά το παλιό, σε πολλούς
χρήστες μπορεί να εμφανίζονται τετραγωνάκια αντί για ευρώ. Πάντως,
η GNU libc (και άρα το iconv που περιέχει) υποστηρίζει εδώ και
αρκετό καιρό τη νέα έκδοση:

http://sourceware.org/ml/libc-alpha/2004-08/msg00002.html

Ορίστε και ένα ευρώ: € - Το mutt που χρησιμοποιώ για την αλληλογραφία
μου χρησιμοποιεί την iconv, οπότε θα στείλει αυτό το μήνυμα όχι ως UTF-8
αλλά ως ISO-8859-7. Αναρωτιέμαι τι ποσοστό των εγγεγραμμένων στην l-g-u
θα το δει σωστά.

Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia at hellug.gr