Ellhniko dhmosio & M$

Kostas Zorbadelos kzorba at otenet.gr
Tue Feb 7 15:06:29 EET 2006

On Mon, Feb 06, 2006 at 03:46:24PM +0200, Panayotis Tsiamis wrote:
> Giorgos Keramidas wrote:

Eyxomai to mail na kataferei na ftasei, mia kai feygei apo OTENET...

> [...]

Tha eprepe na noiazetai omos apo texnikis (kai oxi mono) skopias.

Se emena exei xreiastei ligotero, alla exei xreiastei. Gi' ayto
alloste dillono kai eytyxismenos me ti douleia mou -:)

> Apo tin alli, an den eixes ton kodika, anti na xalages X xrono
> sto na breis to bug kai na grapseis to patch (pou de kourastikes kai poly
> sto 2o lol) tha aniges ena ticket ston empora pou sou poulise to software
> kai xalarotata tha pigenes me ti kopelia sou gia kafe (ktl).

Theoro toylaxiston paraxeno na ekfrazontai tetoiou eidous apopseis apo
anthropous mesa se ayti ti lista. Giati an oi anthropoi tis listas de
mporoun na ektimisoun to gegonos oti einai poly kalytera na kynigas na
exeis tin texnognosia pou xreiazetai xoris na kremesai apo tritous,
toso giati etsi ofeleitai i etaireia pou douleyeis, oso giati kyriotera
ofeleisai esy o idios kai exelisesai, tote ti na poume gia tous tritous?

Pera apo ti diki sou exelixi omos kai epeidi apla den tha mporeis na
exeis panta tous porous gia na ta kynigiseis kai na exeis texnognosia
se ola, mporeis na vreis tritous na sou prosferoun tis ypiresies
tous. Kai mantepse kati: tha exeis parapano apo enan (px Microsoft) na
apeythyntheis.

> 1. Ithikon didagman: OSS destroys love!

Ayto afinetai asxoliasto...

> 2. An den eisai super-duper-admin-coder ti na to kaneis to opensource an
> de mporeis na ftiaxeis
> monos auto to one-line-patch???
>
> Kai sti prokeimeni fasi, (xoris na thelo na thixo  prosopika ton george),
> itan "mikro" to ergo pou ekane sto kodika, an itan kati pio megalo?? Tha
> prepe na stilei
> mail stin OSS kai na perimenei feedback me custom patches pou den tha
> xoun trexei se real environment.

Gia na deis poso esfalmenos eisai tha sou anafero pragmata pou exo dei
ego o idios. Stelnontas sosta diatypomena mails se OSS lists exo
kataferei na paro apantiseis AMESA apo tous core developers ton
projects. Exairetika aploustera themata pou exoun anoixtei tickets se
diaforous vendors exoun geiothei kanonika, i exoun dothei lyseis
amfivolou poiotitas meta apo trela escalations.
Ola ayta giati apla an to provlima pou exeis de to moirazontai kai
kamposoi alloi, i esy den eisai arketa simantikos pelatis, pairneis
poly xamili proteraiotita apo ton kataskeyasti.
Antitheta ston anoikto kodika yparxei mia poly simantiki parametros:
TO COMMUNITY pou einai piso apo to project. An to project exei isxyro
community mporeis na pareis exairetika apotelesmata kai na yparxei
amfidromo ofelos.

> Giati otan milame gia mia efarmogi pou tha trexei online sinexia me
> trelous client kai de xero kai ego ti allo
> (tzatziki patates kremidi ntomata) den einai to idio na patchareis mia
> tetia efarmogi me to na patchareis
> ena binary opos to irssi.

Se diavevaiono loipon oti einai akrivos to idio, molis diapistoseis to
provlima.

> Anekdoto :D

Tipote apo ta parapano den ta stelno san anekdoto, alla oute
kai epi prosopikou se kanenan.

--
  Kostas Zorbadelos
  m at il contact: kzorba (at) otenet.gr

  Out there in the darkness, out there in the night
  out there in the starlight, one soul burns brighter
  than a thousand suns.