Ellhniko dhmosio & M$

Panagiotis Atmatzidis p.atmatzidis at gmail.com
Mon Feb 6 16:19:54 EET 2006

Giorgos Keramidas wrote:

> Οχι.  Με ποτά και τσιγάρα δεν έχεις καθαρό κεφάλι για να βρίσκεις
> & να διορθώνεις bugs όπως αυτό π.χ.:
>
>     http://www.freebsd.org/cgi/cvsweb.cgi/ports/irc/irssi/files/patch-src-fe-text-gui-entry.h
>
> Ο Ρικούδης κατάλαβε ότι δεν αστειευόμουν.  Αν πιστεύεις εσύ ότι
> το να υπάρχει διαθέσιμος ο πηγαίος κώδικας δεν διευκολύνει
> `διορθώσεις' όπως αυτές, έχεις χάσει το βασικό νόημα του `free
> software & open source software'.  Δε φταίω εγώ όμως γι αυτό :P
>
> - Γιώργος

Νομίζω πως άλλοι τα καταφέρνουν μια χαρά:
Korea[1] Gov, Macedonia[2] Edu, Swiss[3] Gov, Brazil[4] Gov, Linux over
Microsoft prefered by Gov's, The Economist[5] , Venezuela[6] Gov, ...

[1] http://software.silicon.com/os/0,39024651,10006225,00.htm Korea
[2]
http://gnomejournal.org/article/33/macedonia-deploys-5000-gnome-desktops-in-public-schools
[3]
http://digg.com/linux_unix/Swiss_government_switches_3,000_systems_to_Linux
[4] http://www.osv.org.au/index.cgi?tid=24
[5] http://www.economist.com/business/displayStory.cfm?story_id=2054746
[6] http://news.zdnet.co.uk/software/linuxunix/0,39020390,39182957,00.htm

Σε ρεπορτάζ παρακολούθησα το migration της Κορέας σε Linux. Δεν ξέρω αν
έχει ολοκληρωθεί ή σε τι φάση βρίσκεται τώρα. Αυτό που ξέρω είναι ότι
την δουλειά τότε την ανέλαβε τεχνικός, η κυβέρνηση έδειχνε μεγάλο
ενδιαφέρον. Αυτό που έκανε την διαφορά πέρα από την τιμή, ήταν η
δυνατότητες που προσφέρει το ανοιχτό λογισμικό και η προηγμένη ασφάλεια
που προσφέρει σε αντίθεση με τις εναλλακτικές λύσεις.
Είναι καθαρά θέμα επιλογής και τύχης. Αν έχεις κάποιο σοβαρό λόγο για να
το ψάξεις λίγο παραπάνω πας σε Open Source. Αν έχεις χρήματα για πέταμα,
βγαίνεις φωτογραφίες με τον Bill Gates αγοράζεις το λογισμικό του, και
χαίρεσαι γιατί νομίζεις ότι επιτέλους τους ικανοποίησες όλους μα όλους!!
Αμ δε!

Διάβασα στην Ναυτεμπορική της Πέμπτης ότι θα στηθεί και Microsoft
Research Center στην Ελλάδα για να προωθήσει τις τεχνολογίες της
Microsoft στην Ελλάδα και να συμβάλει στην εκπαίδευση και την έρευνα. Μα
τι έρευνα μπορεί να κάνει ένα φοιτητής πληροφορικής σε ένα κλειστό
λειτουργικό σύστημα ?? Ενός του έφεξε το 1992 κι έφτιαξε δικό του.. ;-P