M$

Db0 dbzero at gmail.com
Tue Feb 7 11:03:25 EET 2006

> 'illiterate' εννοείς, αλλά τέλος πάντων.

Ναι, typo.

> Οχι κατά λάθος.  Διαφωνώ κάθετα με την φρούδα ελπίδα που διατυπώνεται με
> διπλό τρόπο, όταν εσύ πιέζεις τα πράγματα για εισαγωγή του Linux παντού:
>
>     - ως ικανή προϋπόθεση για την «δημιουργία» των hackers

Όχι, δεν είπα αυτό. Ειπα οτι γι'αυτούς που έχουν κλίση, το Linux δίνει
καλύτερες ευκαιρίες και φτιάχνει υποδομές για την μελλοντική
αξιοποίηση του λειτουργικού στην Ελλάδα.

>     - ως βιώσιμη πλατφόρμα για την οποιαδήποτε Τούλα, που κόβει
>       αποδείξεις σε ένα ταμείο του ΙΚΑ
>
> Θα χαρώ να αποδειχθεί ότι έχω άδικο, αλλά δεν νομίζω πως κανένα από αυτά
> ισχύει.  Το πρώτο από αυτά, γιατί δεν βλέπω κανένα μαζικό κύμα
> μεταστροφής των 15-χρονων από τα netcafe & τα gamez σε Linux.

Μιλάς πάλι για τον κλασσικό παιχνιδά ο οποίος στην τελική, *στο
σχολείο* (για να μην τα ξαναλέμε) μπορεί να κάνει την ίδια δουλειά που
κάνουν τα window +οτι εξοικειώνεται, έστω και λίγο με το KDE ή GNOME.
Άσε που το γεγονώς οτι θα έχει Linux στο σχολείο, δεν τον αναγκάζει να
αγοράσει κλειστό λογισμικό για το σπίτι του αλλα έχει *επιλογή*

  Το
> δεύτερο, επειδή μόλις πάει η Τούλα στο δίπλα γραφείο, που δουλεύει ο
> γαμπρός της ο Μπάμπης, και ανακαλύψει ότι -- δυστυχώς για αυτήν -- ο
> Μπάμπης τρέχει Windows (επειδή π.χ. το ΤΕΒΕ δεν έχει την ίδια ακριβώς
> μηχανοργάνωση με το ΙΚΑ), θα την πληρώσει το Linux :P

Ο user δεν έχει δικαίωμα παραπόνων όσον αφορά δικές του προτιμήσεις.
Άμα ήταν έτσι, και εγω να απαιτούσα απο την επιχείρηση μου να μου
βάλει ένα Fedora για να νιώθω άνετα.
Στην τελική, τόσες δημόσιες υπηρεσίες ανα τον κόσμο έκαναν την αλλαγή
αρα προφανώς είναι εφικτό

--
"Whenever you get randomly killed, the simplest and most logical
solution is that it was probably ninja" - Occam's Katana