M$

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Feb 7 10:35:38 EET 2006

On 2006-02-07 10:25, Db0 <dbzero at gmail.com> wrote:

> Έλα ρε συ, η δουλειά μου είναι να δουλεύω με τον απλό user και εαν και
> πιστεύω οτι θα υπάρξουν μερικοί κομπλεξικοί, μπρός στο νόμο δεν θα
> μπορέσουν να κάνουν τίποτα. Μερικοί πάντα θα γρινιάζουν για να
> γκρινιάζουν.
>
> Mέχρι τώρα, οι εμπειρίες μου απο computer-illitera users δεν είναι σε
> επίπεδο απόγνωσης.

'illiterate' εννοείς, αλλά τέλος πάντων.

> Επίσης υπερβάλεις κατα πολύ.

Οχι κατά λάθος.  Διαφωνώ κάθετα με την φρούδα ελπίδα που διατυπώνεται με
διπλό τρόπο, όταν εσύ πιέζεις τα πράγματα για εισαγωγή του Linux παντού:

    - ως ικανή προϋπόθεση για την «δημιουργία» των hackers

    - ως βιώσιμη πλατφόρμα για την οποιαδήποτε Τούλα, που κόβει
      αποδείξεις σε ένα ταμείο του ΙΚΑ

Θα χαρώ να αποδειχθεί ότι έχω άδικο, αλλά δεν νομίζω πως κανένα από αυτά
ισχύει.  Το πρώτο από αυτά, γιατί δεν βλέπω κανένα μαζικό κύμα
μεταστροφής των 15-χρονων από τα netcafe & τα gamez σε Linux.  Το
δεύτερο, επειδή μόλις πάει η Τούλα στο δίπλα γραφείο, που δουλεύει ο
γαμπρός της ο Μπάμπης, και ανακαλύψει ότι -- δυστυχώς για αυτήν -- ο
Μπάμπης τρέχει Windows (επειδή π.χ. το ΤΕΒΕ δεν έχει την ίδια ακριβώς
μηχανοργάνωση με το ΙΚΑ), θα την πληρώσει το Linux :P