M$

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Feb 7 03:56:22 EET 2006

On 2006-02-06 22:38, Db0 <dbzero at gmail.com> wrote:
> Γαμω το κέρατο μου έ; Και συγνώμη που βρίζω αλλα 3 φορές πια το κωλο-sorbs!

Μίλησα το απόγευμα με την SORBS.  Δυστυχώς, από τη μια το OTEnet δε
μπορεί να βάλει φραγμό στους spammers που στέλνουν από kane.otenet.gr κι
από την άλλη η SORBS είναι λίγο απόλυτη: ``έκανες μαλακία κύριε, θα
πληρώσεις κι εσύ κι όλοι σου οι πελάτες''.

Εχει αρχίσει να με ενοχλεί πολύ αυτό το θέμα με τα bounces όμως, οπότε
θα δω τι μπορώ να κάνω, αφού συνεννοηθώ πρώτα με τον λίσταρχο και
Sendmail guru μας και το board του Συλλόγου.

> Όχι, αλλα όταν έχεις συνηθίσει το control panel και το windows
> update σου κάθεται λίγο πιο άσχημα, για να μην πω οτι σε
> τρομάζει, το να πας σε άλλο λειτουργικό το οποίο χρησιμοποιεί -
> γκούλπ - κονσόλα!

Μετά συγκρίνεις την ταχύτητα με την οποία, για παράδειγμα, γράφει ο
καμμένος Κεραμίδας κώδικα μέσα από 3 ssh connections, με την απόλυτη
μιζέρια που είναι το PC Anywhere με `virtual desktop size' και σου
φεύγει η απορία :-)

Το Σαββατοκύριακο, έτυχε να βρεθώ στο σπίτι ενός φίλου.  Την ίδια ώρα
που το Azureus του ξεσκιζόταν να στέλνει με πάνω-κάτω 15 Kbyte/s και να
κατεβάζει με περίπου τα τριπλά, είχα κάνει ssh σε ένα μηχάνημα και
έγραφα.  Μόλις είδε το prompt και συνειδητοποίησε ότι έγραφα σε ένα
μηχάνημα που ήταν κάμποσα hops μακριά, τρελάθηκε.

Καλό το ``Control Panel'' και το κάθε control panel, αλλά υπάρχει
μερικές φορές κάποιος πολύ καλός λόγος που ορισμένοι επιμένουν σε CLI
περιβάλλοντα.  Αυτό όμως είναι από άλλο flame war.

- Γιώργος