M$

Db0 dbzero at gmail.com
Tue Feb 7 01:12:21 EET 2006

> Μπα. Μάλλον θα φωνάξει τον "κύριο καθηγητή" να του εξηγήσει γιατί το
> μηχάνημα δεν κάνει boot σε γραφικό αλλά σε μια περίεργη μαύρη οθόνη [θα
> κοιτάξει σα χάνος το VI, και μόλις σηκωθεί το KDE θα παίξει πάλι Tux].
> Έχεις ΠΟΛΛΗ εσφαλμένη εντύπωση για το τι γουστάρει το τυπικό 15χρονο να
> κάνει στον υπολογιστή.

Αυτο που δεν καταλαβαίνεις είναι οτι δεν μιλάμε για το τυπικό 15χρονο.
Κανείς δεν περιμένει απο το τυπικό 15χρονο ξαφνικά να γίνει Uber-guru.
Ένα geek 15χρονο όμως ή και 10χρονο, θα μπορέσει να το αξοιοποιήσει
κατάληλα και καλύτερα απο τα windows στα οποία θα αρκεστεί να κάνει
ένα regedit και πολύ του είναι.

> [nano? έλεος, υπάρχει σοβαρή διανομή με αυτόν τον EDITOR και δη by default?]

Gentoo

> Και επειδή κατάφερνες να φτιάξεις ένα multiboot config.sys που στο τρίτο
> config φόρτωνε το emm386.exe με /noems έχεις την εντύπωση πως σήμερα θα
> έγραφες κώδικα για το FreeBSD και για όλα φταίει ο καθηγητής σου που δε
> σε πρίζωσε. Sorry, αλλά τρίχες.
>
> Γ.

Όχι τόσο απλό γιατι το Dark Sun ήθελε 620 "base memory" αλλα κοντά είσαι...

Τώρα για το πόσο τρίχες είναι...απλά δεν έχει νόημα να κάτσω να αμυνθώ
για το ποιός είμαι, άλλωστε δεν πρόκειται να σε πείσω ούτε με σφαίρες.

@DJ Art
Συγνώμη ρε συ, αλλα ποια η διαφορά αντι να μάθει το control panel και
Windows Update να μάθει kcontrol και Synaptic;
Ποιός είναι φαντασιόπληκτος και ποιός αποφασίζει; Δεν έβαλε κανείς το
μαχαίρι στον λαιμό το 1x χρονου να μάθει να χειρίζεται Η/Υ αλλα λέμε
οτι εαν *θέλει* θα ήταν καλύτερα να μάθει 'nix παρά 'doze.

Κατάνοητό;

Όσο για το αν άργησα να μάθω το Linux...τι να πω. Δίνω ένα ζωντανό
παράδειγμα (εμένα) που ξέρω οτι θα ήθελα να το μάθω νωρίτερα και μου
λες "Ε ΚΑΙ?".
Έ 'ντάξ τότε. Αφού δεν έχει νόημα οτιδήποτε λέμε, πάμε να βάλουμε και
κάνα Vista στην τελική.
Βάζει το δημόσιο MS παντού χωρίς διαγωνισμούς? Ε ΚΑΙ;
Κλειδώνεται η Ελλάδα σε κλειστό λογισμικό? Ε ΚΑΙ;

"Άιντε πάμε για μια φραπεδιά μωρέ...εγώ θα βγάλω το φίδι απο την
τρύπα; Zamanfou"
--
"Whenever you get randomly killed, the simplest and most logical
solution is that it was probably ninja" - Occam's Katana