M$

Giannis Beredimas mperedim at ceid.upatras.gr
Tue Feb 7 00:35:06 EET 2006

Panagiotis Atmatzidis wrote:

> Όχι σίγουρα. Απλώς τα 15χρονα που έχουν windows δεν ξέρουν τι είναι ο
> compiler ο αντίστοιχος που έχει Linux γνωρίζει ή θα γνωρίσει ότι
> υπάρχει κάτι που λέγεται GCC κάποια στιγμή..

Το Suse 9.3 παρεπιπτόντως δεν έχει καν gcc by default. Ομοίως και το
Ubuntu 5.10 από ότι μου λέει ο αδελφός μου. Τα 15χρονα θα μάθουν ότι
υπάρχει κάτι που λέγεται GCC όσο θα μάθουν ότι υπάρχει και κάτι που
λέγεται Visual Studio.

> σίγουρα θα χρειαστεί να μάθει VI ή nano για να κάνε edit κάποιο conf
> το όποιο δεν μπορεί να γίνει από KDE ή GNOME, κτλ.

Μπα. Μάλλον θα φωνάξει τον "κύριο καθηγητή" να του εξηγήσει γιατί το
μηχάνημα δεν κάνει boot σε γραφικό αλλά σε μια περίεργη μαύρη οθόνη [θα
κοιτάξει σα χάνος το VI, και μόλις σηκωθεί το KDE θα παίξει πάλι Tux].
Έχεις ΠΟΛΛΗ εσφαλμένη εντύπωση για το τι γουστάρει το τυπικό 15χρονο να
κάνει στον υπολογιστή.

[nano? έλεος, υπάρχει σοβαρή διανομή με αυτόν τον EDITOR και δη by default?]

> Απλή λογική είναι. Δεν είμαι ότι θα γίνει ο Torvalds αλλά σίγουρα
> είναι πιο κοντά στην λογική του προγραμματιστή ένα unix like
> λειτουργικό.. ή κάνω λάθος?

Κάνεις λάθος.

Db0 wrote:

>Και όμως φίλε Γιάννη. Όταν ήμουν μικρός είμουν πολύ πορωμένος με προγραμματισμό αλλα δυστυχώς έπεσα σε μλκ καθηγητή και δεν με
>μπρίζωσε, οπότε όλη η ενέργεια μου εκτονώθηκε στα παιχνίδια (σε DOS).
>Τι να κάνω, μικρός και χαζός είμουν  :)
>Παρ'ολ'αυτα, περίπλοκα batch files και multi-boot συστήματα (για να έχω μνήμη να παίζω παιχνίδια  ;)  ) έφτιαχνα.
>
>Hacking στο config.sys για εκεινα τα extra 10 kb να παίξεις Dark Sun και τα μυαλά στα κάγγελα  :)

Και επειδή κατάφερνες να φτιάξεις ένα multiboot config.sys που στο τρίτο
config φόρτωνε το emm386.exe με /noems έχεις την εντύπωση πως σήμερα θα
έγραφες κώδικα για το FreeBSD και για όλα φταίει ο καθηγητής σου που δε
σε πρίζωσε. Sorry, αλλά τρίχες.

Γ.