MS

Πιστιόλης Κωνσταντίνος pistiolis at ts.sch.gr
Mon Feb 6 22:05:00 EET 2006

> Siga mhn thn noiazei thn microsoft na dwsei miza gia na balei h iatriki
> kai to paidagwgiko exoun windows servers. Ean htan na balei OLO to uni
> windows servers, h' sto noc, nai. Etsi, mpaaa.

Αυτοί είναι σαβουρογ... όλα τα σφάζουν όλα τα μαχαιρώνουν, αλλά τη
μίζα σε ΜΙΑ πανεπιστημιακή σχολή δεν τη δίνει η Μ$, αλλά ο τοπικός
αντιπρόσωπος. Ειδικά στους γιατρούς, φιλολόγους κλπ.
Θά του δώσει λοιπόν ο τοπικός κομπιουτεράς-έμπορας τα μηχανήματα
στημένα με Μ$ και θα του παρέχει όλη την υποστήριξη (που τελικά
θα του στοιχίσει ο κούκος αϊδόνι). Οι άσχετοι αυτό θέλουν, κάποιον
να έχουν υπεύθυνο(;) για υποστήριξη για ό,τι χρειάζονται, άσχετα
αν αυτό είναι ένα χτυπημένο floppy ή ένα μάτσοι ιοί και spyware.

Και τελικά -για τους άσχετους- ίσως να μην παίζει κάν μίζα. Αυτοί
δεν είναι σε θέση να ψάξουν για administrator. Θέλουν απλά μια
"αυθεντία" στον οποίο να απευθύνονται. Το έχω δει στα σχολεία,
η κλασσική αντιμετώπιση ήταν: "α, δεν ξέρω εγώ. Εσύ ξέρεις, ό,τι
μου πεις!" ή "καλά, μη μου εξηγείς (για το αντιϊικό), αν κολήσει
ιούς θα σε φωνάξουμε να το καθαρίσεις"

> Dustuxws (kai sto panepisthmio kai endexomenws kai se auto pou les),
> prwta pairnoun
> ton eksoplhsmo, kai meta psaxnoun gia kosmo na ta sthsei ola. As baloun
> mualo
> kai gia allagh PRWTA na paroun admin, na tou poune "ti xreiazesai?", kai
> meta
> na agorasoun  to hardware/software. Polloi apo edw tha exoun
> vrethei pro tetelesmenou gegonotos "exeis auta, piase kai doulepse".
Μ, κάτι μου θυμίζει αυτό, Έφη. Ένα μηχάνημα 3000€ με ένα γ$@%^# raid
για mail server. Έλεος! Κι όμως, αυτοί χαίρονται που έχουν "αξιόπιστο"
mail server.
Το μηχάνημα των 150€ που σού λεγα κάνει μια χαρά γι αυτή τη δουλειά,
αλλά όπως είπες κι εσύ όταν στις αποφάσεις δε συμμετέχουν οι
τεχνικοί, διαχειριστές κλπ. μπορεί να έρθει ο κάθε -μη χέσω-
M$ost Certified κάτοχος ECDL Pro διπλώματος, με ειδίκευση στα
antivirus, τους πουλάει ό,τι θέλει και του λένε κι ευχαριστώ.

Κώστας