M$

Giannis Beredimas mperedim at ceid.upatras.gr
Mon Feb 6 20:38:52 EET 2006

Db0 wrote:

>Εγώ ένα θα πω εδώ. Μακάρι όταν είμουν 9 χρονων και πήγα σε σχολήπρογραμματισμού να μου είχαν μάθει Linux (ή έστω Unix) και C αντι για
>MS-DOS και Basic...
>Μακάρι να μην χρειαζόταν να φτάσει το 2003 για να μου πει εντελώς τυχαία ο διευθυντής μου:
>"Ε αφού σ'αρεσει το command line γιατι δεν βάζεις linux;"

Τρίχες ξανά: αν γούσταρες τον προγραμματισμό και περίμενες το 2003 να
βάλεις Linux έχεις πρόβλημα. Άσε που αν γούσταρες όντως τον
προγραμματισμό δε θα περίμενες καν το Linux, κάτι θα έκανες και σε
Windows [πιθανόν με το VS .NET σπασμένο, αλλά κάτι θα έκανες].

>Όσο και να μην φαίνεται, είναι καλύτερα το σύστημα να είναι Linux παρά 'doze στα σχολεία γιατι τότε θα έχουν μάθει τον χειρισμό του
>συστήματος σιγά σιγά. Βάλε μια εντολή κονσόλας απο 'δω, ένα synaptic απο 'κει...κάτι γίνεται.

Ναι όντως, με μια εντολή και ένα synaptic κάτι γίνεται. Να κάνω κι εγώ
ένα "dir" στο command prompt, να ανοίξω και το Windows Update και θα
αρχίσω να γράφω C# σε 10 λεπτά.

Ξεκολλήστε: όσο γίνατε εσείς (κι εγώ) μεγάλοι προγραμματιστές απλά
επειδή ασχοληθήκαμε με linux άλλο τόσο θα γίνει και το τυχαίο 9χρονο
(κάπου εδώ θα αφήσω το Ρικούδη να πει πάλι για αλγόριθμους, δομές
δεδομένων και άλλα τέτοια περίεργα και ακατανόητα buzzwords που
αχρείαστα να 'ναι, το synaptic και το bash έπρεπε να μας μαθαίνουν στη
σχολή :-P).

G.