Re: Απορίες σχετικά με το kubuntu

Db0 dbzero at gmail.com
Mon Feb 6 20:08:52 EET 2006

On 2/6/06, Spiros Georgaras <sngeorgaras at otenet.gr> wrote:
> Καλησπέρα σε όλους
>
> Όσα χρόνια είμαι χρήστης του linux, χρησιμοποιώ suse και έτσι είπα τελικά να
> δοκιμάσω και μια άλλη διανομή.
>
> Για αρχή σκέφτηκα να δω το kubuuntu - νατο εγκαταστήσω στο φορητό. Βλέπω όμως
> κάτι σχετικά με hoary και breazy. Αυτά τα είχα βρει στο παρελθόν αλλά δεν
> ξέρω πια που. Θα μπορούσε κανείς να στείλει κανένα link, ώστε να καταλάβω τι
> είναι και ποιες οι διαφορές τους;
>
> Α, και αν το χρησιμοποιεί ήδη κάποιος, τι εντυπώσεις έχει;
> Ευχαριστώ εκ των προτέρων
>
> --
> Φιλικά
> [...]

Εδώ και κάνα εξάμηνο χρησιμοποιώ ubuntu και είμαι "σχετικά" ικανοποιημένος.
Το ubuntu βγάζει καινούργιο version κάθε 6 μήνες εαν θυμάμαι καλά και
κάθε ένα έχει ένα "κωδικό όνομα" (που αποτελείται απο 2 λέξεις που
ξεκινάνε απο το ίδιο γράμμα και έχουν σχέση με ζώα) Το τελευταίο είναι
το 5.10 Breezy Badger ενώ το προηγούμενο που είναι πια obsolete είναι
το Hoary Hedgehog. Δεν υπάρχει λόγος να το κατεβάσεις.

Σε σχέση με το Gentoo που είχα πιο πριν το Ubuntu είναι πολύ εύκολο
και διαθέτει μερικές απίστευτες ευκολίες. Σου πρωτείνω να το
δοκιμάσεις. Το πρώτο πράγμα που θα κάνεις μετά την εγκατάσταση είναι
να βάλεις το automatix (καμία σχέση με Αστερίξ έτσι) και θα σου κάνει
την ζωή πολύ εύκολη. Βρες το στα Forum.

Για οτιδήποτε άλλο, το wiki είναι πολύ βοηθητικό.
--
"Whenever you get randomly killed, the simplest and most logical
solution is that it was probably ninja" - Occam's Katana