Απορίες σχετικά με το kubuntu

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Mon Feb 6 20:00:33 EET 2006

Καλησπέρα σε όλους

Όσα χρόνια είμαι χρήστης του linux, χρησιμοποιώ suse και έτσι είπα τελικά να
δοκιμάσω και μια άλλη διανομή.

Για αρχή σκέφτηκα να δω το kubuuntu - νατο εγκαταστήσω στο φορητό. Βλέπω όμως
κάτι σχετικά με hoary και breazy. Αυτά τα είχα βρει στο παρελθόν αλλά δεν
ξέρω πια που. Θα μπορούσε κανείς να στείλει κανένα link, ώστε να καταλάβω τι
είναι και ποιες οι διαφορές τους;

Α, και αν το χρησιμοποιεί ήδη κάποιος, τι εντυπώσεις έχει;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων

--
Φιλικά
Σπύρος

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του
και φκιάσει ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται
πολλοί και φκιάνουν, τότε να λένε «εμείς».