Conspiracy Theories Re: Σοβαρά θέματα ασφάλειας λογισμικού μετά από τα σημερινά ( περί υποκλοπών σε κινητά κλπ.)

Panagiotis Atmatzidis p.atmatzidis at gmail.com
Sat Feb 4 20:38:26 EET 2006

Giorgos Keramidas wrote:
[..]

> Επίσης υποθέτω, και μάλλον έχω δίκιο αν κρίνω από όσα ακούστηκαν ως τώρα,
> ότι το 99% από αυτά που θα ακουστούν σχετικά με "τεχνικές" λεπτομέρειες από
> δω και πέρα σχετικά με το συγκεκριμένο θέμα και τη Vodafone, θα είναι
> παπαρολογίες μεγαλειώδους βεληνεκούς όπως αυτή με το Ctrl-Alt-Del και τα
> process lists...

link plz?!

> :-(
Για να πω την αλήθεια, δεν καταλαβαίνω αν αναφέρεσαι στην λίστα, στα
κανάλια και τους δημοσιογράφους ή και στα δύο.
Αυτό όμως, το να παπαγαλίζει κάποιος τεχνικούς όρους δεν είναι τραγικό.
Τραγικές είναι οι δηλώσεις του CEO της Vodafone, επίσης βρίσκω τραγικό
το ότι δεν έχει περάσει ακόμη από ανάκριση και κυκλοφορεί ακόμη ελέυθερος.

Τραγικό είναι και το Star Channel που κάνει έρευνες μόνο του. Θέλω πολύ
να δω τι θα κατεβάσει ο Μάκης στην εκπομπή του!

ps. Ένας καθηγητής (λέει) πληροφορικής στο πανεπιστήμιο Αθηνών(?) σε
επιστολή του στο Star(!) ανέφερε ότι πιστεύει ότι οι ένοχοι
παρακολουθούν όλο το Ιντερνετ! :D