Conspiracy Theories Re: Σοβαρά θέματα ασφάλειας λογισμικού μετά από τα σημερινά ( περί υποκλοπών σε κινητά κλπ.)

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sat Feb 4 03:07:02 EET 2006

On 2006-02-04 02:48, Christos Nouskas <nouskas at freemail.gr> wrote:

> Υποθετω πως γνωρίζεις ποια _ακριβώς_ είναι η σχέση της Vodafone με αυτά
> τα τέσσερα λειτουργικά συστήματα και δεν τα αραδιάζεις απλώς για να
> προσδώσεις στόμφο στην πρόταση, έ;

Εγώ πάλι υποθέτω ότι δεν ξέρει πως μια μεγάλη εταιρεία -- ειδικά μια τόσο
μεγάλη όσο η Vodafone -- δε γίνεται να ξέρει παντού και πάντα τι τρέχει,
από το laptop που έχει ο λογιστής που ήρθε ως επισκέπτης στο τμήμα πωλήσεων
του "Γερμανού" της Πάτρας, μέχρι το GGSN που είναι στημένο κάπου με
περισσότερη "ασφάλεια".

Επίσης υποθέτω, και μάλλον έχω δίκιο αν κρίνω από όσα ακούστηκαν ως τώρα,
ότι το 99% από αυτά που θα ακουστούν σχετικά με "τεχνικές" λεπτομέρειες από
δω και πέρα σχετικά με το συγκεκριμένο θέμα και τη Vodafone, θα είναι
παπαρολογίες μεγαλειώδους βεληνεκούς όπως αυτή με το Ctrl-Alt-Del και τα
process lists...

:-(