Ελληνικά προβλήματα...

DJ Art djart at linux.gr
Thu Feb 2 17:02:31 EET 2006

On Thursday 02 February 2006 14:48, Konstantinos Togias wrote:
> Το ubuntu δουλεύει by default σε unicode utf8 για τα Ελληνικά...
> Με ένα env | grep LANG δεις κάτι σαν αυτό:
>
> LANG=el_GR.UTF-8
> LANGUAGE=el_GR:el:en_GB:en
>
> Τότε είτε πρέπει να αλλάξεις το locale από utf8 σε iso (ωστε να
> παίζουν τα πάντα σε iso) ή να αλλάξεις το iocharset στο /etc/fstab σε
> utf8 (προτεινόμενο)

Όχι, η λογική είναι λάθος εδώ.

Αν έχω ένα filesystem που αποθηκεύει τα filenames encoded σε X charset,
δεν παίζει κανένα ρόλο με το Y charset που χρησιμοποιώ εγώ στο σύστημά
μου.

Αν θεωρήσουμε ότι το Χ είναι όντως διάφορο του Υ, το λειτουργικό θα
φροντίσει κατάλληλα ώστε όταν βλέπεις/γράφεις(rename/create new) στο
συγκεκριμένο filesystem, να κάνει την απαραίτητη μετατροπή.

Απλώς στη συγκεκριμένη περίπτωση, το Χ έγινε ίδιο με το Υ (υποψιάζομαι
"υπογείως" σε κάποια αναβάθμιση των XP) γιατί παλιότερα ξέραμε ότι πάνω
σε FAT32 τα windows γράφουν με iso-07.

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?