Ελληνικά προβλήματα...

DJ Art djart at linux.gr
Thu Feb 2 16:54:41 EET 2006

On Thursday 02 February 2006 14:35, Nick Demou (enLogic) wrote:

> δοκίμασε iocharset=utf8

I second that, αλλά με πρόλαβες.

Για την υποσημείωση: κάτι "evil" πρέπει να έχει γίνει σε κάποιο Service
Pack των XP και ξαφνικά τα ελληνικά filenames σε FAT32 είναι utf8
encoded αντί για iso-07!! (και μάλιστα ο πυρήνας διαμαρτύρεται για το
γεγονός αυτό σε μια απεγνωσμένη προσπάθεια να προειδοποιήσει για
case-sensitive θέματα).

> δεν ξέρω πολά αλλά 99,9% δεν χρειάζεται να πειράξεις τίποτα στον
> πυρήνα σου (οι οδηγείες ίσως να είναι πολύ παλιές)

Όχι, ισχύει. Για να βάλεις iocharset=οτιδήποτε ως mount option πρέπει να
υποστηρίζεται από τον πυρήνα με τα nls_οτιδήποτε modules/features.

Σε ubuntu βέβαια με default πυρήνα λογικά ισχύει ότι όλα τα charsets
είναι on by default (όπως και επιβεβαιώνεται από την απάντηση ακριβώς
από κάτω στο thread).

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?