erwthsh gia to apt

Emmanuel Galatoulas galas at tee.gr
Thu Feb 2 01:04:07 EET 2006

Antonios Christofides wrote:

>Αυτά τα ξέρω, είχα testing για χρόνια (όσο ήταν stable το woody).  Δεν
>συγκρίνω με άλλες διανομές, συγκρίνω με Ubuntu.  Το testing μπορεί να
>είναι σχετικά σταθερό, αλλά δεν παύει να σου αλλάζει τα φώτα
>απροειδοποίητα. Στο καθημερινό apt-get upgrade μπορεί να σου αλλάξει
>

>X11 σε xorg και να διαλυθούν τα fonts.  Με κανένα τρόπο δεν είναι
>σταθερό ένα μηχάνημα που τρέχει testing.

Τίποτα δεν απέχει περισσότερο από την αλήθεια! Σε τι συγκεκριμένα
προβλήματα αναφέρεσαι???
Χρησιμοποιώ testing σχεδόν από πάντα και ειδικά τα τελευταία δυο χρόνια
είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ σταθερό.
Ούτε παρατήρησα κάτι αντίστοιχο με το πέρασμα σε Xorg από XFree86.  Όχι
μόνο αυτό αλλά
η κοινότητα του Debian κάνει μια τεράστια προσπάθεια να φέρει την ίδια
ποιότητα ασφάλειας
και σταθερότητας και στην testing με την προσθήκη security updates και
σ' αυτήν, κάνοντας
την εξαιρετικά κατάλληλο περιβάλλον για server.  Τέτοια "ακραία"
φαινόμενα πολύ σπάνια συναντώ μόνο σε unstable πακέτα (που κι εκεί  ως
επί το πλείστον αυτά έχουν να κάνουν με κάποια dependencies κλπ.).

> [...]
>κατάσταση είναι υπό έλεγχο: δεν μπορώ να κάνω το upgrade αυτό το μήνα
>παρουσία προθεσμιών και ελλείψει χρόνου;  Το αναβάλλω για τον άλλο
>μήνα.
>Όσο για την καθυστέρηση παραγωγής νέων εκδόσεων Debian, αυτό σε μεγάλο
>βαθμό γίνεται εκουσίως:  αλίμονο αν αλλάζαμε το λειτουργικό του server
>κάθε εξάμηνο.  Αλλάξαμε σε sarge τον Ιούνιο και ακόμα μαζεύουμε τα
>κομμάτια μας (και ακόμα τρέχει exim3, δεν προκάναμε να το αλλάξουμε).
>Κάθε δυο χρονάκια μια χαρά είναι (βέβαια το Debian ενίοτε το κάνει
>τρία, αλλά αυτό είναι το ακούσιο μέρος :-)

O κύκλος ανάπτυξης του Debian είναι ταυτόσημος με την ουσία του σαν
community project.
Αλλά ξέρεις τελικά τι είναι αυτό που είναι πραγματικά stable στο Debian ???
Ότι το Debian θα είναι εδώ και μετά από πολλά πολλά χρόνια, όταν αρκετά
Ubuntu και Knoppix και Goobuntu και και ... θα έχουν έλθει και παρέλθει.