erwthsh gia to apt

Antonios Christofides anthony at itia.ntua.gr
Thu Feb 2 00:07:33 EET 2006

Emmanuel Galatoulas wrote:
> Κι εμείς έχουμε Debian testing/unstable και επίσης χαίρομεν άκρας
> υγείας. Πολλές διανομές Linux θα ήθελαν να είναι τόσο stable όσο η
> Debian testing!

Αυτά τα ξέρω, είχα testing για χρόνια (όσο ήταν stable το woody).  Δεν
συγκρίνω με άλλες διανομές, συγκρίνω με Ubuntu.  Το testing μπορεί να
είναι σχετικά σταθερό, αλλά δεν παύει να σου αλλάζει τα φώτα
απροειδοποίητα.  Στο καθημερινό apt-get upgrade μπορεί να σου αλλάξει
X11 σε xorg και να διαλυθούν τα fonts.  Με κανένα τρόπο δεν είναι
σταθερό ένα μηχάνημα που τρέχει testing.  Όταν τρέχω stable, η
κατάσταση είναι υπό έλεγχο: δεν μπορώ να κάνω το upgrade αυτό το μήνα
παρουσία προθεσμιών και ελλείψει χρόνου;  Το αναβάλλω για τον άλλο
μήνα.

Όσο για την καθυστέρηση παραγωγής νέων εκδόσεων Debian, αυτό σε μεγάλο
βαθμό γίνεται εκουσίως:  αλίμονο αν αλλάζαμε το λειτουργικό του server
κάθε εξάμηνο.  Αλλάξαμε σε sarge τον Ιούνιο και ακόμα μαζεύουμε τα
κομμάτια μας (και ακόμα τρέχει exim3, δεν προκάναμε να το αλλάξουμε).
Κάθε δυο χρονάκια μια χαρά είναι (βέβαια το Debian ενίοτε το κάνει
τρία, αλλά αυτό είναι το ακούσιο μέρος :-)