Ellhniko dhmosio & M$

Palatinus elfiness at yahoo.com
Wed Feb 1 15:48:35 EET 2006

> Συμφωνώ στην παρένθεσή σου κυρίως. Το θέμα είναι τι
> κάνουμε εμείς, γιατί
> αυτό είναι το μόνο που μπορούμε να ελέγξουμε
> απόλυτα. Πάντως το οτι οι
> κυβερνήσεις έχουν άγνοια, είναι ευθύνη τους.
> Υποτίθεται οτι είναι
> δουλειά της κυβέρνησης να οργανώνει, να
> ενημερώνεται, να έχει ανθρώπους
> που γνωρίζουν τα πράγματα να λειτουργούν της
> δημόσιες υπηρεσίες κτλ. και
> όχι να περιμένει από τους ζηλωτές του ελεύθερου
> λογισμικού να την
> ενημερώσουν επειδή το έχουν μεράκι.

Οπως το καταλαβαινω εγω, τα εχουν ολα πολυ
απλοποιημενα στο μυαλο τους.

Ξερουν οτι 90% του πληθυσμου εχει Παραθυρα, ξερουν οτι
η Μ$ ειναι η μεγαλυτερη εταιρεια, οτι ο Γκειτς ειναι
ισχυρη προσωπικοτητα: τα παραπανω αποτελουν μεν
φαινομενα, αλλα ταυτοχρονα αποτελουν εγγυηση και
αδιαψευστη αποδειξη

Και ξαφνικα ενας 'Ελληνικος Συλλογος Λινουξ'-Φευγα που
δεν εχουν ακουσει ποτε, που αποτελειται απο πορωμενους
κομπιουτεραδες με γυαλακια, τους λεει 'κοιταξτε, ζειτε
σε ενα Ματριξ. Ο κοσμος το χει τουμπανο, αλλα δεν
ειναι ετσι οπως τα ξερετε... η αληθεια ειναι μπλα
μπλα'

ε... :/

Χρησιμοποιείτε Yahoo!;
Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύματα (spam); Το Yahoo! Mail
διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών
μηνυμάτων http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr