Ellhniko dhmosio & M$

muz muz at diktio.org
Wed Feb 1 14:34:28 EET 2006

Antonios Christofides wrote:

> Καταρχήν το gnome (και το kde) έχουν τρομερά παιχνιδάκια.  Μια μέρα
> έκατσε η 15χρονη κουνιάδα μου στο λινουξάκι μου και πορώθηκε, είπε
> μάλιστα ότι τα windows μόνο βλακείες παιχνίδια έχουν.  Προσωπικά δεν
> το γελάω καθόλου αυτό το πράγμα, το ελεύθερο λογισμικό θα πάρει σοβαρό
> μερίδιο της αγοράς με τέτοιους τρόπους, και μέσα από 15χρονα κλπ.  (Αν
> δεν ήταν έτσι δεν θα γίνονταν αυτές οι τρελές μάχες με τους media
> players.)

Το προσυπογράφω. Η κοπέλα μου είχε κολλήσει με το Mahjong σε βαθμό που
με παρακαλούσε να της κάνω dual boot το pc της για να παίζει κι αυτή.
Και παρ όλο που είχε κατεβάσει ένα σωρό Mahjong για windows,
αντικαταστάτη δε βρήκε :)
> Δεύτερον, αντί να περιγελάμε την κυβέρνηση καλό θα ήταν να κάνουμε
> αυτοκριτική.  Δεν πρόκειται κανείς να βάλει Linux αν δεν του το πουν.
> Είπε κανένας από μας στην κυβέρνηση να βάλει Linux;  Αν τους πρήζει
> συνέχεια η MS και δεν τους πρήζει κανένας άλλος, τι θέλετε να κάνει η
> κυβέρνηση;  Να μυρίσει τα νύχια της;
>
> (Όχι ότι δεν έχει τις ευθύνες της η κυβέρνηση και το σύστημα, αλλά το
> θέμα είναι τι ΕΜΕΙΣ μπορούμε να κάνουμε.)

Συμφωνώ στην παρένθεσή σου κυρίως. Το θέμα είναι τι κάνουμε εμείς, γιατί
αυτό είναι το μόνο που μπορούμε να ελέγξουμε απόλυτα. Πάντως το οτι οι
κυβερνήσεις έχουν άγνοια, είναι ευθύνη τους. Υποτίθεται οτι είναι
δουλειά της κυβέρνησης να οργανώνει, να ενημερώνεται, να έχει ανθρώπους
που γνωρίζουν τα πράγματα να λειτουργούν της δημόσιες υπηρεσίες κτλ. και
όχι να περιμένει από τους ζηλωτές του ελεύθερου λογισμικού να την
ενημερώσουν επειδή το έχουν μεράκι.