Ellhniko dhmosio & M$

Antonios Christofides anthony at itia.ntua.gr
Wed Feb 1 13:54:24 EET 2006

ΠΙΣΤΙΟΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ wrote:
> ΥΓ: α ξέχασα, με τη λέξη υπολογιστές εννοούν και "πασιέτζα". Αν
> φτιάξουμε μια πασιέντζα για X μπορεί και να βάλουν λίνουξ...

Καταρχήν το gnome (και το kde) έχουν τρομερά παιχνιδάκια.  Μια μέρα
έκατσε η 15χρονη κουνιάδα μου στο λινουξάκι μου και πορώθηκε, είπε
μάλιστα ότι τα windows μόνο βλακείες παιχνίδια έχουν.  Προσωπικά δεν
το γελάω καθόλου αυτό το πράγμα, το ελεύθερο λογισμικό θα πάρει σοβαρό
μερίδιο της αγοράς με τέτοιους τρόπους, και μέσα από 15χρονα κλπ.  (Αν
δεν ήταν έτσι δεν θα γίνονταν αυτές οι τρελές μάχες με τους media
players.)

Δεύτερον, αντί να περιγελάμε την κυβέρνηση καλό θα ήταν να κάνουμε
αυτοκριτική.  Δεν πρόκειται κανείς να βάλει Linux αν δεν του το πουν.
Είπε κανένας από μας στην κυβέρνηση να βάλει Linux;  Αν τους πρήζει
συνέχεια η MS και δεν τους πρήζει κανένας άλλος, τι θέλετε να κάνει η
κυβέρνηση;  Να μυρίσει τα νύχια της;

(Όχι ότι δεν έχει τις ευθύνες της η κυβέρνηση και το σύστημα, αλλά το
θέμα είναι τι ΕΜΕΙΣ μπορούμε να κάνουμε.)