Ellhniko dhmosio & M$

ΠΙΣΤΙΟΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ pistiolis at ts.sch.gr
Wed Feb 1 11:42:14 EET 2006

Αρχικό μήνυμα από  Nikolaos Ladis <ndladis at otenet.gr>:

> Γιατί; Βλέπεις τίποτα το παράξενο;
> Οι άνθρωποι κάνουν Business as usual.

Είναι μέρος της γενικότερης στρατηγικής:
όπως αγοράζουμε ό,τι όπλα έχουν για πέταμα οι Αμερικάνοι, έτσι προμηθευόμαστε
και σκουπίδια λογισμικού...
Τώρα τι θα πει "κέντρο καινοτομίας" της Μ$, αυτό ήθελα να το δώ...
Πάντως στο ελληνικό δημόσιο, με τη λέξη υπολογιστές εννοούν
M$Word-Excell-Outlook
kai exploder, στην καλύτερη περίπτωση. Δεν ξέρω αν θα μπορούσαν να σκεφτούν κάτι
άλλο

ΥΓ: α ξέχασα, με τη λέξη υπολογιστές εννοούν και "πασιέτζα". Αν φτιάξουμε μια
πασιέντζα για X
μπορεί και να βάλουν λίνουξ...

Κώστας