MySQL AUTO_INCREMENT question

Θοδωρής Λύτρας aspirin at myrealbox.com
Wed Dec 20 17:26:54 EET 2006

Θα ήθελα να ρωτήσω το εξής, μια λεπτομέρεια στην οποία δεν μπόρεσα να βρώ την
απάντηση, όποιος ξέρει από MySQL ας μου πει:

Έχω μια βάση, έναν πίνακα και ένα πεδίο πρωτεύοντος κλειδιού στο οποίο έχω την
επιλογή AUTO_INCREMENT. Προσθέτω έστω 10 εγγραφές και το κλειδί μου φτάνει
στην τιμή 10. Ακολούθως σβήνω τις πρώτες 5 εγγραφές. Παρατηρώ οτι στην
επόμενη εγγραφή που θα προσθέσω, το κλειδί θα έχει την τιμή 11.

Υπάρχει κανένας τρόπος να μηδενίσω τον μετρητή του? Να του πω να ξαναξεκινήσει
από το 1, να συμπληρώσει κανονικά τις τιμές μέχρι το 5 και μετά να συνεχίσει
από το 11 και πάνω? Με άλλα λόγια, να εκμεταλλεύεται και τις τιμες κλειδιού
που απελευθερώνω.

Δοκίμασα με ALTER να του πω AUTO_INCREMENT = τάδε, χωρίς επιτυχία. Δείχνει να
δέχεται όρισμα στο AUTO_INCREMENT μόνο κατά τη δημιουργία του πίνακα.

Η έκδοση που χρησιμοποιώ είναι η MySQL 4.1.13 που έρχεται με το SUSE10.

Ευχαριστώ,
Θοδωρής

--
"Beauty is transitory"