Ελληνικα

dimitris makarigakis iapetos at yahoo.com
Tue Dec 19 19:52:43 EET 2006

Γεια σας.Εχω ενα μικρο προβλημα, ξερει κανεις πως να το λυσω?
Εχω  ubuntu 6.10 και KDE , τα παντα δουλευουν σωστα, οταν φορτωνω ομως το beryl (σε KDE) δεν μπορω να γραψω Ελληνικα αν και το scroll Lock αναβει οταν γυρναω το πληκτρολογιο και επισης τα γραμματα μικραινουν χωρις να αλλαζει το μεγεθος της γραμματοσειρας.
Ευχαριστω Δημητρης.

 Χρησιμοποιείτε Yahoo!
 Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύ ματα (spam); Το Yahoo! Mail διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών μηνυμάτων
 http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr