Re: Συμφωνία Novell-Microsoft [was: Koyponia Suse apo th microsoft?]

Nikolaos Korkakakis korkakak at gmail.com
Fri Dec 8 15:36:07 EET 2006

On 12/8/06, Giannis Beredimas <mperedim at ceid.upatras.gr> wrote:
> Nick Demou wrote:
> > Ουρανία Κατσαμάκα -  Φιλόλογος:
> > <<<
> > Το λεξικό του Μπαμπινιώτη _θεωρεί_ σωστές τις λέξεις αφτί και αβγό και εξηγεί την _προτίμηση_ αυτή ανατρέχοντας στη γλωσσολογία και στην _εξέλιξη_ των λέξεων αυτών [snip]
> >

> Normally den eimai Grammar Nazi, den exw problhma me tous an8rwpous pou
> to spelling tous shkwnei load se Core duo alla eleos ...

Mhpws telika o core duo einai uperektimhmenos ?

Mhpws prepei na katafugoume se kapoia lush IBM styl opws px L/Gene kai
paei legontas?

--
-
Undergraduate Student of Department of Computer Engineering and

   WARNING: posting to or from gmail might disclose sensitive information
   to people you don't entirely trust.  For safe, private communication use
   korkarak (at) ceid (dot) upatras (dot) gr , and my public PGP key from
   http://students.ceid.upatras.gr/~korkakak/mykey