Συμφωνία Novell-Microsoft [was: Koyponia Suse apo th microsoft?]

Jimmy Angelakos vyruss at hellug.gr
Fri Dec 8 00:27:27 EET 2006

Nick Demou wrote:
> η άποψη σου για την γλώσσα έχει νόημα μόνο αν σταματήσεις το χρόνο.
> Ναι έχεις ένα μικρό δίκαιο όταν λες πως η γραμματική δεν είναι
> στατιστική και πως το ότι όλοι λένε κάτι "λάθος" δεν το κάνει σωστό
> αλλά αν όλοι λένε κάτι λάθος για 30 χρόνια τότε αλλάζουν τα πράγματα.

Προτείνεις λοιπόν να αφήνουμε να χάνεται η ιστορία της γλώσσας (εδώ, η
ετυμολογία των λέξεων) με το να μη διορθώνουμε ποτέ τα λάθη αλλά να τα
εναγκαλίζουμε και να τα εμπεδώνουμε;

> Αλλά επειδή εγώ λέω ασυναρτισίες ας δούμε πως αντιμετοπίζουν οι

Η παράθεση του κειμένου σου είναι άσχετη με την παρούσα λέξη και
σχετική με το αβγό/αυγό, ενώ σου είπα πως δε μιλάω για θέματα
ορθογραφίας. Όποιον και από τους τρεις φιλολόγους αυτούς και να
ρωτήσεις, θα σου πουν πως το "παρεμπιπτόντως" είναι λάθος να γραφεί με
οποιονδήποτε άλλο τρόπο γιατί προέρχεται από το παρά + εν + πίπτω, και
υπάρχουν πολύ συγκεκριμένοι κανόνες που ρυθμίζουν τη σύνθεση των λέξεων.

Μήτσος